martes, 23 de noviembre de 2010

CASA DE MENORCA I POESIA



  Un dia al mes, sempre amb dilluns, a la Casa de Menorca al carrer Diputació 215 entre Enric Granados i Aribau s'hi fa un recital de poesia.
Ho organitzen la Fina R. Palau, i la Assumpció Forcada, les dues poetesses, o poetes, les dues feministes, músiques i sindicalistes.

  Tinc la gran sort de comptar amb la seva amistat.

la Fina, l'Assumpció i dues convidades
  De tant en tant hi assisteixo, i cada vegada que hi vaig, penso que hi hauria d'anar més sovint, perquè el que fan es encomiable com a promoció de la poesia , de poetes i poetesses actuals que llegeixen o diuen els seus poemes siguin d'aquí o d'allà i ho facin amb xinès o amb suec.

  Tenen la seva visió revolucionaria del mon i avui per avui s'agraeix que davant de la comercialització de gairebé tot encare hi hagi persones idealistes que lluiten per un món millor i ple de poesia.

  Ahir hi vaig anar amb la Carme. vam arribar tard però encara vam tenir ocasió d'escoltar els últims poemes de les convidades i les cançons de les amfitriones. En queden aquest escrit i aquesta foto de record .

1 comentario:

  1. Ja fa un temps que passo sovint davant d'aquest local i sempre m'ha cridat l'atenció.
    Però fa unes setmanes que els amic me'l recomanen.
    I ara llegeixo que un dilluns al mes fan programació de música i poesia....
    això té bona pinta...
    la propera que hi aneu m'hi apunto!!!!

    ResponderEliminar